Hej, Jag vet inte exakt vad du gjort o detta ärende, så det kan mycket väl vara att mina förslag redan är avklarade i din felsökning. Starta om datorn Starta Visma programmet Klicka på AVBRYT istället för att försöka öppna ett företag Gör en säkerhetskopia av ALLA FÖRETAG (eftersom du inte har något aktivt företag kan du inte välja aktivt företag..... Stäng Visma och starta det igen och försök logga in på ditt företag. Om det fortfarande inte fungerar är det bara att traggla vidare tyvärr.... Kör Visma assistenten Kör alternativen i tur och ordning i assistenten Starta om datorn mellan varje del prova öppna företaget efter varje omstart gå vidare med supportassistenten och kör nästa "reparation" Fungerar det FORTFARANDE inte efter allt detta är det nog dags att rådfråga Visma om du skall installera om programmet...... Jag hoppas du inte skall tappa bort alltför mycket arbetstid på att få det till att fungera normalt. //Davor P
... Visa mer