Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @jennyalden Om optimeringen har hållit på under så lång tid så är min rekommendation att du startar om din dator. Säkerställ att du arbetar i senaste version av programmet och ta kontakt med supporten om du inte får det att fungera. Ha en fin dag /Tinna
Hej @ACMP PN Välkommen som ny forummedlem. Precis som du skriver är det rekommenderade alternativet att installera från säkerhetskopian. För att förklara varför du får detta felmeddelande behöver vi mer information om dina inställningar och behörigheter. Därför behöver du kontakta vår support så hjälper vi dig gärna att lösa problemet. Välkommen att kontakta supporten. /Tinna
Hej @PederG62 Tack för att du kontaktar oss. I Visma Administration kan du ändra detta så länge du inte skrivit ut och godkänt en inbetalningsjournal. För att ta bort den felaktiga betalningen går du in under Försäljning - Kundfaktoror - Gå in på fakturan - Flik 4 Spårning. Ställ dig på betalraden med fel datum och klicka på soptunnan. Därefter kan du göra inbetalningen på nytt med rätt datum. Hoppas detta hjälper dig och att du får en fortsatt fin dag. /Tinna
Hej @Christel9 Jag bollade med mina kollegor på supporten och vi lyckas inte återskapa det du beskriver. Gör så att du slår oss en signal så kan vi koppla upp och felsöka. Välkommen att kontakta supporten. /Tinna
Hej @Maddeblo Tack för att du kontaktar oss via forumet. Det smidigaste sättet att fakturera i ditt program är helt klart att skicka dina fakturor som e-fakturor. Då skickas fakturan direkt till din kunds ekonomiprogram eller till kundens digitala brevlåda hos Kivra om det är en privatperson. Läs gärna mer i hjälpavsnittet Skicka dokument som e-faktura, brev eller e-post Jag tycker att du ska höra av dig till supporten som kan se i sina loggar exakt när en e-faktura levererades till din kund. Supporten kan även koppla upp och se över dina inställningar så inget är felinställt. Välkommen att kontakta supporten. /Tinna
Awesome
Genvägar