Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Ja det är enklast. Matcha mot Övrig insättning - Egen kontering och välj ett skuldkonto till exempel 2499. Sen matchar du utbetalningen mot samma konto./Anna
Hej Larssons,Under inställningar/artikelkontering kan du se vilka alternativ som finns när det gäller konton.Här kan du även lägga upp egna artikelkonteringar med önskat konto som du sedan kopplar till själva artikeln under försäljning/artiklar.MVHKenneth
Hej Beata!Det går inte att ändra nummerserie i programmet när du väl valt. I tråden Ändra nummerserier vid nytt år kan du gå in kan du gå in och klicka på plusset så vi vet hur många som vill ha denna funktion.
Hej!Det ska inte vara några problem att ta del av erbjudandet. Jag skickar ett mejl till dig så jag ser att vi har rätt kontaktuppgifter och sen ber jag en kollega slå en signal!/Anna
HejErt antagande är sannolikt rätt dvs att tillgodohavandet härrör från ränteintäkter.Ränteintäkter från skattekontot är skattefria och bokförs på konto 8314.Det kan vara så att de tillgodohavanden ni ser är ett nettoresultat av både ränteintäkter (konto 8314) och räntekostnader (konto 8324).Observera att ränteintäkterna är skattefria och räntekostnaderna från skattekonto ej är avdragsgill och om man bokför dessa så ska de återläggas i det skattemässiga resultatet vid inkomstdeklaration.MVHRolf
Nyheter
Genvägar