Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Du är på helt rätt spår. Om du via Kassa- och bankhändelser väljer ditt Valutakonto - Ny bankhändelse. Här fyller du i beloppet i euro - väljer pengar in eller ut beroende på vilket håll det påverkade ditt valutakonto. Klicka sedan på knappen Matcha - Överföring mellan egna bankkonton - Välj bankkonto - Här får du fylla i beloppet i SEK - Bokför sedan händelsen.Själva bokföringen blir alltid i SEK men på detta sätt kan du ange beloppet i euro för att säkerställa att det blir rätt utländskt belopp.
HejDe ska finnas i föregående års redovisning.MVHRolf
Samma här!Hade besök på här om dagen av vänner som själv driver företag och det första dom frågade när dom tittade in på kontoret var: Var är alla pärmar??? I programmet sa jag och log samtidigt som deras ansikten förvandlades till 2 gökur med allt därtill;)34 fakturor och 12 verifikationer är trots allt en stadig frukost för ett gäng bävrar och det vill vi inte ta ifrån dom...Nu är det P(ä)ermafrost som gäller;)MVHKenneth
Hej!Okej, ja det borde gå att använda ett balanskonto istället, men jag är osäker på hur det fungerar. Jag skulle föreslå att du kontaktar en redovisningskonsult för hjälp om hur du bokför detta./Anna
Nyheter
Genvägar