Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Kan det vara så att fakturorna var utställda under 2023? I så fall ingick momsen i kvartal 4-deklarationen.
Jag har ingen användning för Visma Offert & Order längre, hur gör jag för att avaktivera tillvalet (det verkar inte gå)?MvhMartin
I redigeringsvyn för en faktura finns längs ner en list verifikatsoperationer, med valen "Skapa PDF", "Åtgärder", "Spara" samt "Avbryt". Med en faktura med fler rader än vad som ryms på skärmen så döljs raderna under listen med valen. Om man i helskärmsläge visar fönstret med kopplade bilder så trycks fönstret med verifikatsraderna ihop och knapparna för att lägga ti och ta bort rader, "+" och "-", hamnar då överför listen med verifiaktsopertationer medan övriga kolumner ligger bakom. Det gör att "+" och "-" knapparna ligger över "Avbryt" och man måste skrolla till slutet på verifikatet för att kunna trycka "Avbryta".
Hej,Jag driver en webshop i Shopify och kör just nu både kortbetalning via Shopify Pay som betalas ut veckovis och även manuella betalmetoder som swish och faktura.Jag jobbar dagtid på ett normalt jobb, och känner att tiden för fakturering börjar ta lite väl mycket tid.Ett sätt är ju att köra allt via shopify pay och bokföra i klump och bokföra en gång i veckan som en sammanställning. Men kör man allt via shopify pay så blir det rätt mycket avgifter. Då får man ju ner arbetsbelastningen en hel del.Ett annat sätt är ju att koppla en integration direkt mellan Shopify och E-ekonomi. Finns det någon som har någon bra rekommendation om detta? Just nu kör jag faktura och swish till SEK konto, och Shopify payments blir utbetalt i Euro för att de mesta som handlar med kort är europeer och då slipper man en del konverteringskostnad.Det verkar inte vara alla integrationer som fixar denna komplexitet, därav söker jag råd av någon som har erfarenhet.Jag vill inte ha något som funkar halvt som kräver handpåläggning. Ska det integreras så ska det funka 100% tänker jag.Tacksam för råd 🙂Mvh Gordon
HejOm inte supporten löser ditt problem kan du kontakta mig på casperkonig@gmail.comså kan jag hjälpa dig att korrigera verifikationen.Vänliga hälsningarRoffaK
Nyheter
Genvägar