Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej, jag har företagskonto hosborgohypotek.se (Borgo) men den "banken" saknas i listan på möjliga val. Skulle vara bra med "Övriga banker" som ett val.
Det är möjligt att det är tänkt så men då måste det framgå av instruktionerna där man steg för steg tas i genom processen. Alternativt att ni lägger till det som en varning när man går vidare. Som tur är inkluderas kontot i skatteberäkningen vad jag kan se så deklarationens resultat och disponering av periodiseringsfonderna är rätt. M a o behöver jag inte göra om deklarationerna.Förbättring av funktion alternativt instruktion förväntas. Tänk på att många av era kunder gör detta endast en gång per år så det är som att börja om från början varje gång.MVHJan Värmon
Hej!Vi har rest kapital genom konvertibler, jag undrar hur dessa ska bokföras. Är det debet 1930 och kredit2390 - Övriga långfristiga skulder?
Det finns en länk på leverantör/leverantörsfaktura till ett färdigt mail, som man kan skicka med uppgifter ang. fakturerings adresser.Problemet är att den adressen inte är ändrad till de nya. Det kan ju vara bra om adresserna där är korrekta😊
Hej, Det ska nu fungera igen att väljaBokför på en verifikation som finns under Bokföring - Verifikationer - Utkast och innehåller ett bildunderlag utan att mötas av ett felmeddelande. @ABC___- Om du fortfarande har problem med felmeddelanden som inte gäller just detta som har varit under Verifikationer - Utkast, rekommenderar jag dig att slå en signal till vår support för vidare felsökning! /Jenny
Nyheter
Genvägar