Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @HansLindblom Tack för din fråga! Jag förstår din situation och det verkar som att det handlar om en inställningsfråga. Du kan prova att lösa detta genom att gå in under Inställningar - Kassa- och bankkonton. Klicka på ditt företagskonto och välj "avbryt aktivering". Det kan vara så att någon av misstag har klickat på aktivera bankkoppling, även om ni inte använder det i er förening. Om detta inte löser problemet är du alltid välkommen att kontakta vår kunniga support så hjälper vi dig gärna. /Tinna
Då gör jag det med.Tack för svar 😊
Hej @eurosalesman Välkommen som ny forummedlem. För att få ett nytt lösenord går du in på vismaspcs.se - Välj Mina tjänster - Klicka på Glömt lösenord - Ange e-postadress - Välj Skicka begäran. Får du inte det att fungera ringer du supporten så hjälper vi dig gärna. /Tinna
Hej @RCS123 Jag förstår att du längtar efter den här funktionen och att den skulle underlätta ert arbete betydligt och har idag återigen ställt frågan och visat din tråd för våra produktspecialister. Nu har jag fått svar att detta är inget som finns med i planerna just nu. Om du inte redan har gjort det får du gärna skriva några rader direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi. Du når dem inne i eEkonomi via en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Förstår att detta inte är det svaret du önskade men det är viktigt att komma ihåg att våra utvecklare arbetar hårt med att implementera nya funktioner i programmet, men de behöver även prioritera utifrån olika faktorer och användarbehov. Gällande workaround så är det något ni istället får hantera manuellt genom exempelvis skapa en manuell verifikation som ni sedan periodiserar. Jag såg att du har skrivit två snarlika inlägg, så jag tar bort det andra inlägget. Vi försöker regelbundet rensa forumet för att undvika upprepningar och samla frågor och svar på ett ställe för att underlätta för alla våra forumanvändare. Trevlig kväll! /Tinna
Det är inget fel på de konton som jag har använt och jag är inte jättesugen på att ändra i rutinen för att staplarna ska bli korrekt. Men tack för förslaget.
Nyheter
Genvägar