Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Glad förmiddag @anne-b Klart att vi ska hjälpa dig 🙂 Detta är liknande hantering som tidigare, förutom att nu får du hantera verifikationerna manuellt istället för att få dem importerade automatiskt. Jag visar några exempel nedan men det är endast exempel så byt till de konton som är relevanta för dig. Manuella verifikationen för kundfakturan är t ex: 1510 debet 3010 kredit 2610 kredit Bankhändelsen ska då matchas mot Övrig insättning - Egen kontering så det blir: 1510 kredit 1930 debet Och samma princip för leverantörsfakturor, t ex 2440 kredit 4010 debet 2640 debet Bankhändelsen ska då matchas mot Övrigt uttag - Egen kontering så det blir: 2440 debet 1930 kredit Hoppas detta hjälper dig. /Tinna
Hej @Kerran Välkommen som ny forummedlem. Om du redan har kontrollerat att SIE-filen innehåller transaktioner låter det som om det vara som du misstänker, ett problem på revisorns sida. Vår kontoplaner följer alltid SIE-standard och på sie.se finns en tjänst där man kan testa sina filer så där korrekta. Du hittar den sidan här. Hoppas det löser sig och annars är du välkommen att kontakta vår support så kikar vi på det tillsammans. Ha det fint! /Tinna
Hej @Anna_Pufz_AB Tack för din fråga. Jag förstår att det uppstår funderingar och frågor kring hur du hanterar e-fakturor och eventuell e-order och jag delar gärna den information vi har tillgänglig här i forumet. Sedan har vi specialister på supporten som hjälper dig att få det att fungera och som kan sätta upp kopplingar om dessa saknas. Så här fungerar det: Om du endast skickar e-fakturor till kunden så behöver du inte göra något annorlunda. Du kan fortsätta att skicka fakturorna från ditt program som vanligt, och de kommer att nå kunden utan problem. Endast skickar e-fakturor: Du skickar som vanligt från ditt program. Jag bifogar hjälpavsnittet Skicka e-faktura Tar du även emot e-fakturor: Om det skulle vara aktuellt att du också tar emot e-fakturor från denna kund, behöver vi få det bekräftat och se över inställningarna. E-order: Om det finns någon form av e-order samarbete med denna kund, behöver vi också få den informationen för att säkerställa att allt fungerar smidigt. För att det ska bli så smidigt och rätt för dig är min rekommendation att du slår en signal till vår kunniga support som kan ställa motfrågor och rådgöra så allt blir korrekt och riktigt. Välkommen att kontakta supporten. /Tinna
Hej @Khedron Wilk! Tack så mycket för din feedback! Jag har tagit vidare detta. Vi har uppmärksammat att den översta rutan med tomma ytor tar stor plats på en mindre skärm. Den översta rutan kommer därför att tas bort så snart som möjligt. Ha en fin dag!
Hej @llundin I vårt hjälpavsnitt Förklaring av lönearter rekommenderar vi att du använder dig av Utlägg Övrigt Det hjälpavsnittet är bra att ha sparat och uppdateras när det sker någon förändring. Hoppas detta hjälper dig. /Tinna
Nyheter
Genvägar