Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tackar så mycket för ett snabbt svar Per!Fenomenal support - som vanligt!
Hej!Nu har jag aldrig ställts inför denna fråga tidigare, men jag skulle kunna tänka mig att ett konto i klass 36 Rörelsens sidoinäkter skulle kunna användas. T ex 3670 Intäkter från värdepapper eller kan du skapa ett eget konto 36xx och själv bestämma benämningen.
Hejsan!Detta måste vara avdragsgillt, det är ju en tjänst ni köper för att betala mindre för andra tjänster.Jag skulle nog bokfört det på Övriga externa kostnader 6500.
Hejsan!Nu är jag lite osäker på hur mycket separat denna bokföring måste vara. I föreningsprogrammet kan du använda dig av resultatenheter, och när du bokför eller skapra faktura så anger du den resultatenheten som gäller. Läs mer om hur Resultatenheter fungerar i hjälpen.Du kan också särskilja bokföringen genom att använda olika bokföringskonton.Ett alternativ är att skapa en ny förening för detta, då är det helt skiljt från den andra bokföringen.I vårt större program Visma Administration 2000 hanterar vi projekt om det är så att det inte fungerar med ovan nämnda förslag.
Hej!Jag skulle rekommendera dig att kontrollera detta med en redovisningskonsult eller Skatteverket eftersom det verkar finnas lite om och men på hur detta ska hanteras.Eller om någon annan användare har erfarenhet av det här./Anna