Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack, äntligen ett klart och tydligt svar.P
Hej!Om jag har förstått det rätt så har du alltså inte bokfört intäkterna som skedde i början av 2015?Du måste bokföra de intäkterna under 2015 så att saldot på företagskontot i programmet stämmer överens med det som finns på banken.Eftersom du inte har några kundfakturor som ska matchas mot intäkterna så får du istället bokföra dem under Kassa- och bankhändelser och matcha händelsen mot Övrig insättning - Egen kontering./Adelina
Hej igen!Du kan rensa företaget genom att göra en omstart. Du startar om programmet under Inställningar - Företagsinställningar - Omstart av företag.Efter omstarten kan du föra över uppgifterna från Enskild Firma till eEkonomi igen./Adelina
Hej Hanna,Jag tog bort blockeringen av pop up fönster för just er webb så nu fungerar det. Jag ändrade tidigare, på er inrådan, på inställningen för tredjeparts cookies för att kunna logga in på detta forum.Christer
Hej!Är momsrapporten bokförd? Isåfall får du gå in under Bokföring - Momsredovisning och ångra rapporten.Är den öppen men beloppet ändå inte kommer med? Då får du gå in under Bokföring - Verifikationer - leta fram din verifikation som ska komma med i momsrapporten - Åtgärder - Korrigera momskod - Välj alternativetingen momskod./Hanna
Nyheter
Genvägar