Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Hanna!Har nu testat och ser vad som är problemet.Jag skapar en ny kund och inte skriver in en referens, och sedan skapar en faktura som jag sparar ner som ett utkast för att senare fortsätta och fylla på artiklar. Om jag senare får en referens av den nya kunden och då skriver indet, så kommer det inte att komma med på fakturan när jag öppnar utkastet. Det kommer inte ens dit om jag klickar på plusset för att lägga till referenser märkte jag, utan jag måste skriva in det manuellt. Däremot så kommer referensen med i fakturan på kunden om jag sparat ner ett utkast efter att jag har fyllt i det på kunden.Jag har aldrig varit med om detta tidigare, så jag förutsatte att det kommit med uppdateringen då jag inte skapat någon faktura efter att den kom.
Hej!Nej, detta är i dagsläget inte möjligt. Du kan endast ställa in att fraktkostnaden beroende av pris eller vikt, inte antal.Läs mer på vårt dokument Skapa fraktsätt./Johan
Hej!Kommando Åtgärder - Korrigera bokföringsuppgift finns tyvärr inte tillgängligt på en kundfaktura eller på en kundfakturainbetalning. Vill du enbart korrigera din bokföring får du spegelvända betalningsverifikationen på samma felaktiga datum (februari), och sedan skapa om den på rätt datum (januari). Båda dessa verifikationer får i så fall göras helt manuellt under Bokföring - Verifikationer.Vill du även boka bort fakturan i reskontran korrekt, d v s i januari istället för februari, så bortser du från beskrivningen ovan och krediterar istället fakturan på samma fakturadatum. Betala kreditfakturan på samma felaktiga datum (februari), så dessa fakturor tar ut varandra helt och hållet. Skapa sedan om fakturan och betala den på rätt datum (januari)./Karl
Hej!Du bockar i bocken Bolaget är nystartat vid årets ingång och får då fylla iInsatt kapital vid bolagets starttill 50 000./Karl
Hmm, tror aldrig jag ändrat några momskoder men din lösning funkade fint!Stort tack för hjälpenMvhPer
Nyheter
Genvägar