Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack, då går det bättre. Det är lite förvirrande att Visma lägger till en konto-rad som redan finns men då funkar det.
Hej!När jag loggar in på Visma eEkonomi möts jag av ett meddelande som säger ”Enbart läsbehörighet”. I förra veckan avslutade jag ett samarbete med en redovisningsbyrå vilket jag fick hjälp av via supporten, och när jag nu försöker logga in kommer detta meddelande fram. Jag hade Visma eEkonomi innan jag påbörjade det nu avslutade samarbetet och programmet är betalt för ett år framåt. Vad kan ha gått snett?!mvh,Katarina
Hur går man tillväga när ett fel uppkommer så att det inte går att importera en siefilKan man göra en ändring i siefilen , som t ex ta bort dagen som har den felaktiga verifikationen?Det handlar om att importera dagskassan via en siefil från Kassasystem Yabie
Hej!Jag lyckas inte importera återrapporteringsfilen utan får följande felmeddelande.Någon som vet varför det inte funkar och vad jag kan göra? Jag sparar filerna i rätt format men det funkar inte ändå och jag blir så frustrerad.Hälsningar Kicki
Hej!Sitter nu med avstämningen och allt är klart förutom ett problem som dök upp, uppskattar all hjälp snabbt! 🙂 Jag har bokfört en inbetalning på fel datum. Köpet är gjort från företagskontot.Köpet är gjort 2023-11-10 och summan har då dragits från bankkontot, men nu när jag stämmer av så är betalningen som gjorts av mig bokförd 2023-10-10. Det har helt enkelt blivit en miss här.För att lösa problemet så var tanken att bara göra en korrigeringsverifikation och sedan skapa en ny verifikation med rätt datum. Detta gjorde jag, ändringen sker på kontona, men inte i kassa och bankhändelser. Hur löser jag detta med kassa och bankhändelser?Någon som har tips?Stort tack på förhand!
Genvägar