Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

nej det har jag inte men ska lägga upp det direkt nu. Tusen tack för hjälpoch god fortsättning
Tack för alla bra svar=)Du som verkar kunna mycket skulle du kunna titta på en annan fråga också 😃https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/gar-det-att-anvanda-1930-direkt-istallet-for-2010-och-v...
Eftersom inköpspriset understiger ett halvt basbelopp kan den skrivas av direkt. Ingen kostnad behöver tas upp privat.
Ursäkta om jag drar det här till sin spets..Jag räknar den inte som min privata telefon, abonnemanget är skapat för och enbart används i tjänsten. Jag har uppgett detta nummer i alla kontaktvägar till företaget, tex. som footer på fakturorna. För privata samtal har jag ett annat telefonnummer/abonnemang och det kan jag också påvisa.Men det kanske inte spelar någon roll utifrån skatteverkets synvinkel?Att specificera tjänstesamtal är lätt (eftersom samtliga samtal/sms från den mobilen är tjänste), men dessa är inte redovisade med kostnad per samtal på fakturan eftersom det är ett abonnemang där allt ingår för 299 kr/mån (vilket knappast är ovanligt numera). Hur gör ni andra för att skatteverket ska bli nöjda?
Hej Louise konsult,Om du tittar riktigt nära champagneglaset så ser du att bubblorna likt graciösa små balettdansörer i vackert gammelrosa formerat sig till 8310det kan vara en tillfällighet eller inte..;)Kenneth