Hej @Jonte_123
Jag har precis fått information från våra produktspecialister om att detta är en kostnad som Visma Finance står för och alltså inget som belastar dig som kund.
God Jul och Gott Nytt År
/Tinna
Hej @Carina1960
Tack för att du hörde av dig till oss.
Vi har haft några problem med projekt i Visma eEkonomi den senaste veckan, men inte just det du beskriver. Enligt den info jag har fått så ska samtliga fel nu vara lösta så om du fortfarande har problem behöver du kontakta supporten så ska vi felsöka tillsammans med dig.
Under jul- och nyårshelgerna har vi ändrade öppettider - läs mer om det här.
Välkommen att höra av dig till supporten, och ha en riktigt God Jul!/Tinna
Hej @erik12345
Tack för att du delar dina synpunkter och förbättringsförslag även med oss.
Vi förstår att bristen på möjlighet för intern överföring mellan Euro-konton orsakar extra arbete och frustration. Även om detta inte ingår i våra aktuella utvecklingsplaner, har vi vidarebefordrat din önskan till vårt utvecklingsteam för framtida överväganden.
Dina kommentarer är viktiga för oss, och vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster baserat på kundernas behov och feedback.
God Jul och Gott Nytt År önskar vi i forumteamet