Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @asa wadsell Så länge vi får information om vilka betalningar klumpsumman från Swedbank innehåller, ska vi kunna packa upp dem i eEkonomi. Det är viktigt att notera att om du tidigare arbetat med betalningsfiler och filen från banken innehåller både betalningar från betalningsfil och från den nya bankkopplingen, så packas det inte upp. Du behöver vänta tills filerna eller klumpsumman endast innehåller betalningar från den nya kopplingen. Vi rekommenderar att du kontaktar Swedbank för att se om de kan tillhandahålla en detaljerad specifikation av betalningarna som ingår i klumpsumman. Jag har bifogat ett användartips om äldre versioner av bankkoppling med Swedbank och Sparbankerna. Om någon forumanvändare vill läsa mer, hittar ni mer information här. Ha en fin eftermiddag!
Hi,I'm learning how to do the bookkeeping and so far I have made many mistakes.When I posted ledgers for all my invoices I chose cash account instead of business operating account so now I have to fix all of the invoices manually.Yesterday when I was fixing my invoices I accidentally chose "paid from a private account" instead of my company operating account again. I thought I could fix it like I did with other invoices, but this invoice has only "period allocation" option to choose from so I can't fix it. While other invoices are still fixable.I've contact the support and they recommended me to add a new journal. But it would be great to know why this happened so I can avoid making the same mistake in the future. How many time can I fix my invoice? Is there a limit?Thank you!
Thank you Tinna! I have contacted the support. 🙂
Hej! Problemet med bildunderlagen ska vara löst. Om du fortfarande har problem med att inte kunna se bildunderlaget när du öppnar fakturan så är du välkommen att ta kontakt med vår support för vidare felsökning. //Adnan
Jag håller på med årsavstämning och har ett problem med att balansera kundreskontrat med gjorda betalningar. Jag har en kund i Polen som betalade två fakturor med samma betalning. Den ena fakturan var i SEK och den andra i Euro, och det blev en kursdifferens. Tyvärr gjorde jag fel i konteringen som orsakat skillnaden i kundreskontrat mot betalningarna men nu när jag ska hantera detta och göra en korrigeringspost så går det inte att ta bort matchningen mot inbetalningen i bankhändelser eftersom systemet anger att matchningen gjordes manuellt. Hur får jag bort matchningen mot inbetalningen?
Nyheter
Genvägar