Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Okej tack för hjälpen.
Ah, då är jag med! Tack! Ni är fantastiska!🏅
HejDu kan bokföra det mot samma konto när inköpet görs och sedan justera lagersaldot efter hur mycket som finns kvar på lager.Sedan kan det eventuellt vara bättre och enklare att dela upp inköpen mellan varor och förbrukningsmaterial för att lättare kunna ha koll på lagervärdet.Båda sätten går bra att använda sig av./Joachim
HejMan bör beräkna avskrivningarna på det nya totala värdet fram tills värdet blir noll./Joachim
HejOM det gäller personal så stämmer det att du kan bokföra det som du skrev. Det är dock skillnad på hur du ställt den ursprungliga frågan där du skrev kunder och samarbetspartners vilket inte är anställd personal och då skulle jag säga att du inte kan hantera det på detta sättet.Men å andra sidan så när inköp görs och ställs på ett kontor så kan ju både kunder och personal nyttja detta och det är svårt att säga vem som tagit vad så du bör kunna bokföra det på samma sätt oavsett om det gäller anställd pesonal, kunder eller samarbetspartners./Joachim
Awesome