Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

mikael pettersson
NY MEDLEM

Vägledning i forumet

Hej Lisa

Jag hittar inte in i forumet, kan du vägleda mig

MIkael Pettersson

1 GODKÄNT SVAR

Hej Anna! 

För vissa användare så har användarnamnet ändrats. I vårt gamla forum så kunde flera användare ha samma användarnamn men det funkar inte i vårt nya forum. När vi flyttade över alla användare från gamla till nya forumet så ändrades namnen om på dem som hade samma användarnamn. 

Om du vill byta ditt användarnamn så kan du följa instruktionen Ändra användarnamn

Kul att ha dig här igen! Och jag kan inte annat än hålla med om att @mikael pettersson är en riktig stjärna! 

Visa lösning i originalinlägg

22 SVAR 22

Hej igen! 

Valet av textfärg har inget med trend att göra, vi har guidelines inom företaget och det är dessa vi har valt att följa för att skapa en enhetlighet. Men som jag skrev i mitt tidigare svar så ska jag försöka öka upp kontrasten på textfärgen så att det blir tydligare för er.

Vill du ställa frågor behöver du ta dig in i det området som din fråga gäller, exempelvis Bokföring eller Visma eEkonomi. Navigera till fliken Frågor & funderingar och där finns knappen för att påbörja ett nytt inlägg. Se bilden nedan. 

Påbörja ett ämne.png

Det hade varit superhärligt och vi hade kunnat erbjuda två varianter av UI beroende på vilken utseende man gillar bäst men den möjligheten finns tyvärr inte. Vi har ett nytt forum med ett helt annat utseende eftersom vi var tvungna att byta leverantör. Vår tidigare leverantör avvecklade sin lösning och vi hade inget annat val än att flytta över alla användare och allt innehåll till en ny plattform med ett nytt utseende. 
Det gör ont i mitt hjärta att du inte känner dig lika hemma här, men jag hoppas att du kan vänja dig vid att det inte ser ut och fungerar på riktigt samma sätt som det förra gjorde. 

Vi kommer löpande utvärdera och förbättra forumet för att ni ska trivas här, därför är din och alla andra användares feedback väldigt uppskattad. Jag vill inget hellre än att ni ska gilla vårt forum lika mycket som jag gör!  

Tack för ditt trevliga svar och vägledning.

Är så klart en tråkig sits att hamna i när en leverantör eller produkt/tjänst byter riktning eller försvinner helt.

Önskar en trevlig helg.