Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Christel9
UTFORSKARE

Kalendariet vid avslutad tjänst går inte att nå

Varför är kalendariet inte tillgängligt när en anställd är avslutad?

Där finns ju en massa info som kan behövas efter en avslutad anställning vid tex arbetsgivarintyg. Om en anställd inte haft enbart en anställning utan kanske både haft en period med månadsanställning och som extra på timmar, så finns där ju lite facit, om man behöver gräva djupare.

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Christel!

Jag har ställt frågan vidare men har inte fått återkoppling ännu. En kollega hade dock ett tips som kanske kan fungera lika bra som kalendariet  och det är den ganska nya utskriften (kom i version 2022) Lönebesked per anställd och år där du kan få fram historik på en anställd som har slutat.

 

Kika gärna på den och så återkommer jag framöver när jag fått ytterligare information från teamet. 

 

//Tinna